Verzend- en Retourbeleid

Levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via pakketbezorging van diverse pakketdiensten. Over het algemeen zal het pakket binnen één of twee dagen bezorgd worden. Alleen kan de levertijd momenteel langer duren i.v.m. de drukte bij de pakketdiensten. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen:

€6,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

 

Producten kunnen gratis afgehaald worden bij Showroom Noorddammerweg 49, 1422 NW

Restitutie- en retourbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen vallen buiten het restitutie- en retourbeleid.  

Extra niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Persoonlijke verzorgingsartikelen zoals in schmink

Om je retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Boek met duidelijke gebruikssporen
  • Elk item dat niet in de originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.

Terugbetalingen

Een retour-item moet eerst via de mail gemeld worden, alvorens die terug gestuurd kan worden.

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling.

Als je retourzending wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast. 

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat de terugbetaling officieel wordt bijgeschreven. Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via:  info@feestwinkelbackstagedani.nl

Verkoop artikelen

Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd. Sale artikelen kunnen niet worden geretourneerd. 

Omruilen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op: info@feestwinkelbackstagedani.nlinfo@feestwinkelbackstagedani.nl

en stuur je artikel terug naar:

Noorddammerweg 49, 1424NW, De Kwakel 

Verzending

Om je product te retourneren, moet je het product opsturen naar:  

Noorddammerweg 49, 1424NW, De Kwakel 

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de oorspronkelijke zending (deels) in mindering gebracht op je terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen. 

Geschenken

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar je werd verzonden, ontvang je een cadeaubon voor de waarde van je retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon(code) naar je gemaild. Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij je retourzending te weten komen. 

Verzending

Om je product te retourneren, moet je het product opsturen naar:  

Noorddammerweg 49, 1424NW, De Kwakel 

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de oorspronkelijke zending (deels) in mindering gebracht op je terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen. 

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@feestwinkelbackstagedani.nl voor vragen over restitutie en retouren.